کد خبر: 199196
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۳
اولین مدیر کانون استان البرز به کرج می‌رود

نخستین مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از روز 8 آبان به کرج می‌رود تا مجموعه فرهنگی، اداری کانون را در این استان تازه تاسیس و نوپا راه‌اندازی کند.

به گزارش روابط عمومی کانون، صفی‌الله رمضان‌خانی نخستین مدیری است که از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل کانون به عنوان مدیر کانون استان البرز معرفی شده، مدیری که وظیفه‌ی توسعه و راه‌اندازی مراکز جدید کانون در این استان بر عهده او گذاشته شده است.
 سیدصادق رضایی در این حکم با اشاره به تعهد و تدین و تجارب ارزشمند در عرصه‌های فرهنگی، هنری و سوابق مفید علمی و اجرایی مدیر تازه منصوب شده از رمضان‌خانی خواسته است با توجه به تازه تاسیس بودن استان البرز ضمن هماهنگی با استاندار و سایر دستگاه‌های فرهنگی و استفاده از تجارب ارزشمند معاونان ستادی کانون، اهتمام خود را برای راه‌اندازی کانون در آن استان به کار گیرد.
 مدیرعامل کانون در پایان این حکم کار کردن در فضای معنوی ایران اسلامی و برای مخاطبان کودک ونوجوان را - که به تعبیر وی به ملکوت خداوند تبارک و تعالی نزدیکترند و فرشتگانی هستند که صفا و صداقت و صمیمیت در آن‌ها به امانت گذاشته شده – لذت بخش توصیف کرده است.
 قرار است مراسم رسمی معارفه اولین مدیر کانون استان البرز روز 8 آبان روز نوجوان و سالگرد شهادت شهیدحسین فهمیده در مجتمع کانون این استان و با حضور مدیرعامل کانون، امام جمعه کرج، استاندار البرز، نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی و مسوولان این استان برگزار شود.
 در حال حاضر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان البرز دارای یک مجتمع و 5 مرکز فرهنگی، ‌هنری است که از این میان به غیر از یک مرکز شهر هشتگرد بقیه مراکز در شهر کرج قرار دارد.
 بر همین اساس صفی‌الله رمضان‌خانی مدیر جدید کانون استان البرز پیشتر به عنوان مدیر پشتیبانی و اداری سازمان دانش‌آموزی کشور، مسوول "طرح و برنامه و بودجه" و "پارلمانی" مجمع جهانی اهل بیت و معاون فنی و اجرایی اداره کل پشتیبانی و تعاون وزارت آموزش و پرورش فعالیت می‌کرده است.
 آیین معرفی مدیر کانون این استان ساعت 15 تا 17 روز شنبه 8 آبان در مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر کرج بعد از پل فردیس روبروی مجتمع مسکونی تامین اجتماعی برگزار خواهد شد.