کد خبر: 195887
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۸۴ - ۱۸:۳۹
بازدید 2572
كاردستي كودكان، خلاقيتي غيرمنتظره

            نخستين مسابقه سراسري كاردستي‌هاي كودكان در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، قابليت تبديل شدن به مس

      

نخستين مسابقه سراسري كاردستي‌هاي كودكان در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، قابليت تبديل شدن به مسابقات بين‌المللي را دارد.

       به گزارش روابط عمومي كانون، در اين مسابقه، 1350 اثر هنري از گروه‌هاي سني 7 تا 13 سال شركت داده شده و به بهترين كاردستي‌ها در مراسم اختتاميه جشنواره «كودك، نيايش و مهر» (12 مهر ماه جاري) جوايزي اهدا خواهد شد.

       بنا به اين گزارش، جواد ارجمندفر، مدير مركز آفرينش‌هاي فرهنگي و هنري كانون با تأكيد بر ظرافت به كار رفته در آثار كودكان و نوجوانان در بخش، «كاردستي من» اظهار داشت: با وجودي كه برخي آثار كودكان از منابع كانون الهام گرفته شده ولي بعضي كارها با خلاقيتي ويژه و كاملاً استثنايي به جشنواره ارايه شده‌اند و از نظر كارشناسان، آثار هنري بسيار ارزشمندي تلقي مي‌شوند.

       وي افزود: بچه‌ها در اين نمايشگاه از 15 كتاب كاردستي انتشار يافته از سوي كانون به عنوان منبع، الهام گرفته‌اند و آثار جمعي ارايه شده توسط آنان به جز زيبايي، حكايت از محيط طبيعي پيرامونشان دارد.

       جشنواره «كودك، نيايش و مهر» از 12-9 مهر ماه از ساعت 12-8 و 18-14 در مركز آفرينش‌هاي فرهنگي و هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان واقع در خيابان حجاب برگزار مي‌شود.

تصاویر دیگری در بخش پیوست خبر قابل مشاهده است.