برترین‌های جشنواره کتاب کودک و نوجوان جایزه می‌گیرند

برترین‌ کتاب‌های کودک و نوجوان در 9 رشته‌ی اصلی روز پنج‌شنبه 2 دی در مراسم پایانی هجدهمین جشنواره‌ی کتاب کودک و نوجوان، جوایز خود را دریافت می‌کنند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مراسمی از برترین پدیدآورندگان کتاب در زمینه‌های شعر، داستان تألیف و ترجمه، علمی و ‌آموزشی، دینی، زندگی‌نامه، بازنویسی، نمایش‌نامه، تصویرگری و گرافیک و طراحی جلد با اهدای نشان «مداد پرنده» و لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.
این مراسم با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، رییس و دبیر جشنواره و 50 نفر از نویسندگان و مترجمان کتاب‌های کودک و نوجوان، و مسوولان استان آذربایجان شرقی برپا می‌شود.
افق، پیدایش، طلایی، به‌نگار، علمی فرهنگی، نیستان، چکه، آوای قلم، نگارینه، منظومه خرد، دیبایه، قدیانی، امیرکبیر، مدرسه، کتاب درمانی، جمال، ابرار، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و... از جمله ناشرانی هستند که آثارشان را برای داوری در این جشنواره ارسال کرده‌اند.
برترین کتاب‌های سال در حوزه‌ی کودک و نوجوان روز پنج‌شنبه ساعت 15 تا 17 در پارک ایل گلی، ساختمان سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری، سالن تالار اندیشه تبریز معرفی و از مولفان آن تقدیر می‌شود.