تجلیل از برگزیده مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی رومانی در کرج

در جریان برگزاری جشن‌های هفته‌ی ملی کودک در استان البرز از سارینا خراسانی که در مسابقه‌ی بین‌المللی نقاشی رومانی برنده شده است، تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، وی به تازگی دیپلم افتخار و جایزه ویژه این مسابقه را به همراه 8 کودک و نوجوان دیگر ایرانی دریافت کرده بود.
همه ساله هم‌زمان با برپایی جشن‌های روز جهانی کودک از این افتخارآفرینان ایرانی در سراسر کشور قدردانی می‌شود.
در مراسم روز جهانی کودک در استان البرز همچنین از برگزیدگان مسابقات قصه‌گویی رضوی استانی، نمایش عروسکی، مسابقات قرآن ویژه ماه مبارک رمضان و جشنواره‌های رضوی کشوری تقدیر شد.
در این مراسم که در محل مجتمع کانون کرج برگزار شد معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز، روز جهانی کودک را بهانه‌ای دانست تا وظایف جامعه و خانواده در مقابل کودکان و نیز وظایف کودکان و نوجوانان در برابر آن‌ها یادآوری شود.
ناصر رجبی در این مراسم خواستار توجه ویژه مسوولان به این قشر از جامعه شد و گفت: برای ورود به دنیای کودکان، بزرگ‌ترها باید گاهی خود را فراموش کنند و با زبان کودکان وارد این جهان شوند واین هنر هنرمندان و مربیان این عرصه است.
وی هم‌چنین به آیاتی از قرآن و احادیثی از ائمه معصومین(س) در رابطه با کودکان اشاره کرد و از خانواده‌ها و مسوولان خواست تا برای شخصیت و جایگاه کودکان و نوجوانان ارزش قایل شوند و برنامه‌هایی متناسب و در خور شأن کودکان و نوجوانان برای آنان تدارک ببینند.
در این برنامه که فرماندار، سخن‌گوی شورای اسلامی شهر، رییس ستاد اقامه نماز، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اداره کل بهزیستی، مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی کرج و مشاور مدیر عامل و مدیر کانون استان البرز حضور داشتند، کودکان با نوای (یا رسول ا...) ساخت فیلم موهن و اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) را محکوم کردند .
اجرای نمایش عروسکی نیز از دیگر بخش‌های این مراسم بود که روز 17 مهر در کرج برگزار شد.