رونمایی  22 عنوان کتاب از مجموعه‌ی «شعر نوجوان امروز»

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 22 عنوان کتاب از مجموعه «شعر نوجوان امروز» را روز دوشنبه 25 آبان در آیینی رونمایی می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مجموعه‌ی ویژه‌ نوجوانان هم‌زمان با بیست و سومین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی با حضور شاعران این آثار رونمایی می‌شود.
بر اساس این خبر، در میان شاعران این مجموعه نام‌هایی مانند رودابه حمزه‌ای، جعفر ابراهیمی(شاهد)، افسانه شعبان‌نژاد، بابک نیک‌طلب، حمیدرضا شکارسری، فرهاد حسن‌زاده و... به چشم می‌خورد که آثارشان را در قالب‌های شعری مختلف همچون سپید، نیمایی، رباعی و... سروده‌اند. 
«آوازهای سیب‌زمینی»، «تولد سفید»، «زندگی با دور تند»، «هم‌نوازی نسیم و برگ»، «پرنده خواهر من است»، «یک شعر بی‌طاقت»، «از نوک خودکار من گل می‌چکد»، «خوش به حال من»، «با فرفره‌ها به شادی باد بگرد»، «شاعری در باغ وحش»، «کنار ایستگاه دل»، «وقتش رسیده کمی پسته بشکنیم»، «چهارشنبه‌های بستنی»، «پرنده باران»، «قطار چهارشنبه»، «ستاره‌ها که بیفتند»، «تلنگر باران» و... عنوان‌‌ تعدادی از کتاب‌های این مجموعه به شمار می‌رود.
بر همین اساس این مراسم با حضور مناف یحیی‌پور معاون تولید و نورا حق‌پرست مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون و جمعی از شاعران و نویسندگان کودک و نوجوان برپا می‌شود.
گفتنی است این آیین ساعت 10 صبح روز دوشنبه 25 آبان 1394 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.