نمایش فیلم‌های پویانمایی در سینما کانون تمدید شد

نمایش رایگان فیلم‌های پویانمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به خاطر استقبال خوب مدارس و خانواده‌ها به مدت یک هفته تا 29 بهمن تمدید شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فیلم‌های پویانمایی کانون که  از روز 12تا 22 بهمن در سینما کانون به صورت رایگان به نمایش در آمده بود با استقبال پرشور مدارس، مهدهای کودک، مراکز بهزیستی، کودکان کار و... مواجه بود.
بر اساس این گزارش این فیلم‌ها در 5 مجموعه که در هر بسته، حدود 7 فیلم با مدت زمان 70 دقیقه است برای مخاطبان نشان داده شد.
فیلم‌های «بارون میاد جرجر»، «ننه کلاغه و روباهه»، «کیمیاگر»، «باران شادی»، «یکی کم است»، «مومو»، «ماه بود و روباه بود»، «بچه گربه»، «بزغاله‌های ابری»، «روباه دم بریده»، «پدربزرگ»، «دزد درخت‌ها» و... از جمله پویانمایی‌های این مجموعه است.
بر همین اساس، این فیلم‌ها صبح‌ها در دو نوبت برای مدارس و مهدهای کودک و دیگر مراکز با  تعیین وقت قبلی  و بعداز ظهرها برای خانواده‌ها نمایش داده می‌شود.
مدارس و مراکزی که تمایل دارند برای تماشای این فیلم‌ها حضور یابند می‌توانند با شماره تلفن 09387337555نسبت به ذخیره جا، اقدام کنند.