جُنگ‌شبانه در «مهمانی مهر و نیایش» کانون

جُنگ‌شبانه بخشی از ویژه‌برنامه‌های «مهمانی مهر و نیایش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که از 9 تا 18 ماه مبارک رمضان هر شب به مدت یک ساعت اجرا می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، محمدرضا کریمی‌‌صارمی مدیرکل مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون در این باره گفت: ویژه‌برنامه جُنگ شبانه در این 10 شب از ساعت 22 تا 23 با برنامه‌های متنوع و شاد برای کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود.
«مهمانی مهر و نیایش» عنوان ویژه‌برنامه‌ای است که به مناسبت ماه مبارک رمضان در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در خیابان حجاب تهران از ساعت 19 تا 23 هرشب برگزار می‌شود و شامل برنامه‌هایی از قبیل: نمایش فیلم، هم‌خوانی قرآن، سخنرانی مذهبی، تواشیح و دیگر برنامه‌های شاد و سرگرم‌کننده با محتوای دینی و مذهبی برای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان است.
 کریمی‌‌صارمی افزود: جُنگ با محوریت روزه‌داری و آثار آن برگزار خواهد شد که برای هر شب یک درون مایه ویژه درنظر گرفته شده و با مبحث تقوی شروع می‌شود و هرشب به یکی از موضوع‌های حلم و بردباری، عزت نفس، کرامت و بخشش، دعا و ذکر، دوستی، خودسازی، صبر و استقامت، تواضع و تفکر و اراده می‌پردازد.
وی هم‌چنین خاطرنشان کرد تئاتر «گل ‌باقالی و روزه کله گنجشکی» به کارگردانی بهناز مهدی‌خواه، اجرای مسابقه معماهای قرآنی با طراحی و اجرای محمدحسین دیزجی، برنامه‌ی پرده‌خوانی توسط امیرحسین انصافی، خاطره‌گویی بچه‌ها، اجرای موسیقی سنتی و قصه‌گویی مربیان کانون از جمله برنامه‌های این جنگ است.
هم‌چنین برپایی کارگاه‏های فرهنگی‌هنری ویژه کودکان و خانواده‌ها، نمایشگاه‌های کتاب، اسباب‌بازی ‌و نرم‌افزارهای با محتوای دینی، تصویرسازی‌ها و عکس‌های کتاب‌های کانون با موضوع ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت‌های این مهمانی است.
ویژه‌برنامه «مهمانی مهر و نیایش» به مدت 10 شب از 26 خرداد تا 4 تیر ساعت 19 تا 23 در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری واقع در خیابان حجاب تهران پذیرای خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان است.