کد خبر: 223819
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
سومین سوگواره عکس محرم

فراخوان سومین سوگواره عکس محرم(ویژه کودکان و نوجوانان) منتشر شد

فراخوان سومین سوگواره عکس محرم

هنر حقیقتی بسیار فاخر و عطیه ای از جانب پروردگار است که مانند هر موهبت دیگر الهی، مسئولیت ها و تکالیفی را برای صاحب آن به همراه می آورد.   (مقام معظم رهبری)

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی به منظور تعمیق و توسعه ی فرهنگ عاشورایی در بین آینده سازان میهن اسلامی مان ایران و آشنایی بیشتر با قیام حضرت ابا عبدا... الحسین (ع)  و نیز ثبت سوگواری های این ایام، سومین سوگواره ی عکس محرم را برای مخاطبان کودک و نوجوان استان آذربایجان شرقی برگزار می کند.

 

موضوعات سوگواره:

v      محرم و کودک، نوجوان

v      محرم و مدرسه

v      محرم و مسجد

v      محرم و مراسم عزاداری

v      محرم و نذورات

v      محرم و خانواده

سومین سوگواره ی عکس محرم در دو بخش کودک (7 تا 11 سال) و نوجوان (12 تا 18 سال) برگزار می شود. کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی برای شرکت در این سوگواره می توانند عکس های خود را در موضوعات اعلام شده به دبیر خانه سوگواره ارسال نمایند.

برای شرکت در سوگواره، باید عکس های خود را با فرمت JPG در قالب CD (حداکثر پنج قطعه عکس) با مشخصات کامل از طریق پست سفارشی یا به صورت حضوری به دبیرخانه تحویل نمایند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا پنج شنبه 14 آذر 1392 بوده و به آثار ارسالی پس از مهلت مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

حق انتشار، نمایش و استفاده ازعکس های ارسالی برای دبیرخانه سوگواره محفوظ است.

شرکت کنندگان می توانند عکس های خود را با دوربین های دیجیتال، آنالوگ یا گوشی موبایل تهیه نمایند. عکس هایی که توسط نرم افزار ویرایش یا تغییر داده شده باشند و یا از منابع دیگر و متعلق به دیگران باشند و یا به هر نحوی قبلاً در مسابقات شرکت داده شده باشند داوری نخواهند شد.

آثار ارسالی توسط کودکان و نوجوانان عزیز سایر استان های کشور در بخش «میهمان جشنواره» پذیرفته خواهند شد و به یک اثر برتر این بخش جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت.

شرکت کنندگان می بایست برای هرCD ، فرم سوگواره را به صورت مجزا تکمیل و به همراه یک قطعه عکس 4 3Í و یک برگ کپی شناسنامه و کارت ملی ارسال نمایند. ذکر نام و نام خانوادگی روی CD ضروری است.

زمان اعلام برگزیدگان متعاقباً اعلام، و جوایز برگزیدگان طی مراسمی اعطاء خواهد شد.

جوایز:

نفر اول در هر بخش: کمک هزینه سفر به مشهد مقدس

نفر دوم در هربخش: دوربین عکاسی

نفر سوم در هر بخش: گوشی موبایل

آدرس دبیرخانه:

تبریز، اول خیابان لاله، انتهای بلوار فروردین، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان،  دبیرخانه سوگواره، کدپستی5178339653

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 4413131-0411 تماس حاصل فرمایید.