کد خبر: 219669
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۳۹۲ - ۰۱:۰۱
بزرگداشت روز قلم در مرکز شیروان

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل استان خراسان شمالی ، روز چهاردهم تیر ماه به پیشنهاد انجمن قلم ایران و تصویب شورای فرهنگ عمومی , به عنوان روز قلم در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید به همین مناسبت اعضای ادبی مرکز شیروان برنامه ای را تحت عنوان "عصرانه ای با طعم شعر" برگزار نمودند .

"شهین مطیع "مسئول مرکز شیروان هدف از اجرای این برنامه را آشنایی نوجوانان با اهمیت و جایگاه قلم خوانده و ابراز امیدواری کرد که با تربیت نوجوانان این توانایی را در آنان ایجاد کنیم تا تمام قدرت خود را در راه نشر ارزش های اسلامی به کارگیرند.

"ملیحه بیابانی" مربی ادبی مرکز در این رابطه گفت : قلم، زبان دوم انسان‌هاست و کودکان بایستی بیامورزند که رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد. با این هدف برنامه  "عصرانه ای با طعم شعر" برای اعضای مرکز اجرا شد.

 اعضا ضمن نشستی صمیمی  در محوطه بیرونی مرکز آثار خود را خوانده و مورد نقد و بررسی قرار دادند و نهایتا به اعضای برگزیده جوایزی  به رسم یادبود اهدا گردید.

لازم به یادآوری است که هر ساله مراکز کانون استان زیر نظر واحد آفرینش های ادبی این روز را با برنامه های خاص گرامی میدارد.