تصویرگران برتر احادیث رضوی انتخاب شدند

دبیر دومین جشنواره موضوعی "یک تصویر از یک حدیث رضوی" ضمن اعلام اسامی برگزیدگان نهایی از پایان یافتن مرحله ارزیابی این جشنواره خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم آثار ارسال شده به دبیرخانه دومین جشنواره "یک تصویر از یک حدیث رضوی" براساس معیارهای تعیین شده بررسی، و نفرات برتر مشخص گردید.

هیئت داوران با اظهار خرسندی از استقبال گسترده اعضاء و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور ، اسامی برگزیدگان را بدین شرح اعلام کرد:
در گروه سنی کودک( 7 تا 9 سال)؛ آصف هوه جی از استان گلستان،محسن مولویان از استان اصفهان، فاطمه شمسی از استان اصفهان، محدثه صحرا نورد از استان خراسان جنوبی، سارا مزروعی از استان اصفهان، محمد رضا رفیعی از استان اصفهان، فائزه قاسمی از استان اصفهان و گلرخ مهر علی از استان اصفهان به عنوان نفرات برگزیده اعلام شدند.
در گروه سنی کودک (10 تا 12 سال)؛ یاسمن شا میرزایی از استان اصفهان، آرش سلیمانی از استان اصفهان، سورا قنبرزاده از استان اردبیل، کوثر کیایی از استان گلستان، الهام سلطان محمدی از استان اصفهان، منیره صفوی از استان خراسان جنوبی، محبوبه آق آتابای از استان گلستان و زهرا کارخانه از استان مرکزی جایگاه  برگزیدگان این بخش را به خود اختصاص دادند.
در گروه سنی نوجوان (13 تا 16 سال)؛ سمانه جلالی از استان  خراسان جنوبی، فائزه حیاتی از استان فارس، هانیه بادکانلو از استان خراسان رضوی، فائزه در واری از استان خراسان رضوی، سارا محروقی از استان خراسان رضوی، سمیه موحدی از استان قم، مژده کرد افشاری از استان گلستان و کیمیا مرادی از استان لرستان آثار برگزیده این بخش را رقم زدند.
 و در گروه سنی مربیان و هنرمندان نیز به ترتیب؛ زهرا میرزایی خواه از استان بوشهر، پروین قهرمانی نژاد از استان خراسان رضوی، سارا رضائیه زاد از استان قم، آزاده مرجانی از استان تهران، شیرین چراغی از استان یزد، رقیه پرواره از استان اردبیل، طیبه ترشیزی از استان خراسان جنوبی و هلاله حسن زاده از استان گیلان حائز رتبه های برتر جشنواره شدند.
شایان ذکر است در بخش ویژه‌ی این جشنواره که به یمن وجود پربرکت هشتمین امام، به افراد دارای 8 اثر ارسال شده اختصاص داده شده بود، افراد ذیل به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند؛
نگین کو رنگی گروه سنی کودک (10 تا 12 سال) از استان اصفهان ، یاسمن شامیرزایی گروه سنی کودک (10 تا 12 سال) از استان اصفهان ، شیرین چراغی گروه سنی مربیان از استان یزد، سوسن طاهری گروه سنی (13 تا 16 سال) از استان اصفهان، شبنم بایروان گروه سنی( 13 تا 16 سال) از استان آذربایجان غربی، گلرخ مهر علی گروه سنی ( 7 تا 9 سال) از استان  اصفهان، سعیده ترکمن گروه سنی (13 تا 16 سال) از استان کرمانشاه و صبا اله یار گروه سنی ( 7 تا 9 سال) از استان قم.

همچنین در بخش روش هاٰ، که مربوط به روش های کاربردی تصویر سازی در ذهن کودک بود، با توجه به تعداد کم مقالات ارسال شده به دبیرخانه به پاس تقدیر از مربیان شرکت کننده لوح سپاسی به رسم یادبود اهدا خواهد شد.