کد خبر: 222225
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰
بازدید 5806
مسابقه رباتیک هشت مرکز کانون گیلان برگزار شد

اولین دوره مسابقه های رباتیک حوزه ای با حضور اعضای مراکز فرهنگی هنری شماره دو رشت، شفت، لشت نشاء، کوچصفهان، رودبار، منجیل، رستم آباد و شماره دو انزلی در رشت برگزار و از برگزیدگان تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان گیلان در این دوره از مسابقه ها 60 گروه از کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی هنری در رشته های فوتبالیست، جنگ جو و امدادگر با هم به رقابت پرداختند.
اسفندیار ضیائی معاون فرهنگی کانون استان گیلان در این مسابقه یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با توجه به رسالت خود در زمینه پرورش تفکر و خلاقیت و پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت علم و فناوری جدید، به اجرای فعالیت رباتیک در مراکز فرهنگی هنری می پردازد.
وی افزود: در تابستان امسال بیش از 30 کلاس رباتیک ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون در مراکز فرهنگی هنری استان گیلان برگزار شده است.
گفتنی است مسابقه های رباتیک سایر مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گیلان در هفته های آینده برگزار می شود.
در بخش مبارزه ربات ها رضا قربانی، محمد عشقی و پارسا معانی اعضای نوجوان مرکز منجیل، محمد سرابی، سهیل یوسفی نژاد و علیرضا پوراصغر اعضای کودک مراکز رودبار، رستم آباد و شماره دو انزلی برگزیده معرفی شدند. در بخش فوتبالیست ها محمدحسین شعبانی، رضا قربانی و سیدعلیرضا موسوی اعضای مرکز منجیل و در بخش ارایه پروژه(ربات های خلاق) رحمت گودرزوند چگینی، محمدرضازبردست و ارسلان چمنی اعضای نوجوان مرکز منجیل نیز برگزیده و مورد تشویق قرار گرفتند.
این رقابت علمی با تشویق برگزیدگان و اهدای جوایزدرعصر تاریخ 28/6/92 به کار خود پایان داد.