کد خبر: 232186
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
بازدید 3083
برگزاری مسابقه رباتیک در مرکز فرهنگی هنری سیاهکل

مسابقه های رباتیک همزمان با پایان دوره های آموزشی ویژه اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری در مرکز فرهنگی هنری سیاهکل برگزار شد.

به گزارش اداره کل کانون استان گیلان، فعالیت رباتیک با هدف پرورش خلاقیت، جذب اعضای کودک و نوجوان(بویژه پسر) و گسترش فضای علمی از فعالیت های جذاب کانون پرورش فکری است که مرکز فرهنگی هنری سیاهکل با برگزاری سه دوره فعالیت رباتیک، موفق به برگزاری مسابقه ربات های جنگجو و رالی ماشین شد.
این مسابقه ها با حضور داوران، شرکت کنندگانی از شهرستان لنگرود، والدین اعضای کانون در فضایی پرشور و هیجان همراه با تشویق برگزار شد.
شرکت کنندگان که ربات ها را در اشکال مختلف واندازه های متنوع ساخته بودند در مسابقات ربات های جنگجو برای بیرون راندن حریف از میدان تلاش می کردند و شرکت کنندگان در مسابقه رالی (ربات کوچولو) از نقطه شروع مسیر مسابقه را با سرعت برای رسیدن به خط پایان طی کردند، در پایان رقابت های هر دو مسابقه به سه نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا شد و شرکت کنندگان با گرفتن عکس یادگاری روز خوش و به یادماندنی را در دفتر خاطرات خود ثبت و برای ادامه راه، کسب مهارت و شرکت در مراحل بعدی دوره های رباتیک اعلام آمادگی کردند.