اعلام حمایت استاندار اردبیل از راه‌اندازی کانون زبان

استاندار اردبیل برای مشارکت در راه‌اندازی مجتمع آموزشی کانون زبان ایران در این استان، اعلام آمادگی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مجید خدابخش در محل استانداری اردبیل با مدیرعامل و دیگر مسوولان کانون دیدار کرد و به آنان گفت: کار کانون زبان، ارزشمند است و از منظر جذب گردشگر، اقتضا می‌کند که از آن حمایت کنیم.
وی تصریح کرد: امکانات لازم را در اختیار قرار خواهیم داد تا مجتمع آموزشی کانون زبان اردبیل که زبان‌آموزان زیادی را جذب کرده است در یک مکان مناسب و استاندارد، به فعالیت خود ادامه دهد.
خدابخش در ادامه خاطرنشان کرد: برای کمک به کانون باید از ظرفیت‌های مختلف همچون کمک خیرین، شهرداری، بانک‌ها و... بهره ببریم.
استاندار اردبیل همچنین گفت: پیش‌تر نیز قول داده‌ایم که برای نوسازی چند دستگاه خودروی سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدم برداریم.
وی با بیان این‌که کار کانون، اثرگذار و ارزشمند است، افزود: کانون ظرفیت‌های خوبی دارد، کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون کتاب می‌خوانند، مطلب می‌نویسند، نقد می‌کنند و در مجموع هنرمند هستند.
مدیرعامل کانون نیز در این دیدار به فضای کانون اشاره کرد و گفت: کانون به کودکان و نوجوانان، فرصت انتخاب کردن می‌دهد به همین خاطر بچه‌ها در فضای کانون خلاقیت‌شان پرورش پیدا می‌کند.
علیرضا حاجیان‌‌زاده به همکاری‌هایی که با کانون صورت می‌گیرد اشاره کرد و توضیح داد: به عنوان مثال بانک ملت از چند طرح کانون حمایت کرده است و قول اهدای پنج مینی‌بوس کتابخانه سیار در تهران را به کانون داده‌اند.
وی همچنین خاطرنشان کرد: کتاب‌خانه‌های سیار کانون در توسعه‌ی فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی تأثیر زیادی دارد و در این زمینه اگر حمایتی صورت بگیرد  تعداد آن‌ها را بیشتر خواهیم کرد.
مدیرعامل کانون با قدردانی از حمایت‌های استاندار اردبیل از کانون، خواستار ادامه این حمایت‌ها برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام همچون ساخت مراکز فرهنگی هنری، کانون زبان، مراکز عرضه فروش و... شد.
فریدون واحدی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون نیز در این دیدار گفت: مجتمع آموزشی کانون زبان اردبیل نزدیک به 2هزار زبان‌آموز دارد و دارای یک مکان استیجاری است که اگر حمایت شود و در اولویت قرار گیرد، مجتمعی در خور ساخته می‌شود.
مدیرکل کانون استان اردبیل همچنین در این ملاقات تصریح کرد: شهرستان سرعین نیاز به فضا و کتابخانه سیار دارد، اگر امکانی ایجاد شود که مجتمعی آموزشی، فرهنگی و تفریحی در این شهر ایجاد شود، کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها نیز از آن بهره‌مند خواهند شد.
هاجر جمادیه در پایان گفت: همه برای نسل آینده ایران زمین تلاش می‌کنیم و آنان را جذب کانون خواهیم کرد تا از ظرفیت‌های آن استفاده کنند.
مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و هیأت همراه از 5 تا 7 مرداد به استان اردبیل سفر کردند.