فراخوان مسابقه کاردستی رضوی منتشر شد

فراخوان بخش کاردستی مجموعه برنامه‌های ویژه‌ی کارگروه کودک و نوجوان پانزدهمین جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، منتشر شد.

به گزارش اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه کاردستی با محورهای موضوعی امام رضا علیه‌السلام، حکمت، متانت، سخاوت (از سیره اخلاقی امام رضا علیه‌السلام و معارف رضوی) انتشار یافته است.
بر این اساس، مخاطبان در سه گروه سنی 8 تا 11 سال، 12 تا 14 سال و 15 تا 17 سال می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
بر اساس این فراخوان، آثار می‌تواند به صورت فردی یا گروهی تهیه و ارایه شود، اعضای گروه باید از یک جنسیت انتخاب شده باشند، استفاده از همه تکنیک‌ها در تهیه‌ی اثر آزاد است و... از شرایط عمومی شرکت کنندگان در این مسابقه است.
علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تا یکم خرداد 1396 مهلت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
در عین حال، پانزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سال 1396 هم‌زمان با دهه کرامت برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.
گفتنی است فراخوان جشنواره پانزدهم رضوی شامل بخش‌های فرهنگی (نشریه‌نگاری، کتاب‌سازی، کاردستی) ویژه‌ی کودک و نوجوان، (قصه‌گویی) ویژه‌ی بزرگ‌سال، ادبی (شعرسرایی) ویژه کودک و نوجوان (داستان‌نویسی) ویژه کودک و نوجوان و بزرگ‌سال و هنری (سرود، پویانمایی) ویژه کودک و نوجوان در پایگاه اطلاع رسانی کانون به نشانی www.kanoonnews.ir منتشر شده است.