نمایش فیلم‌های جشنواره پویانمایی در سالن‌های کانون سراسر کشور

32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور در قالب طرح «کانون نمایش» و پیش از شروع دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران تجهیز شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پیش از شروع دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، 32 سالن در سراسر کشور از 15 آبان سال جاری فعال و تجهیز شده‌اند. هدف از تجهیز این سالن‌ها حمایت از تولید و اکران فیلم‌های کودک و نمایش فیلم‌های دیگر تهیه کنندگان سینما در طول سال است..
امسال طرح نمایش فیلم‌های مناسب برای علاقه‌مندان با عنوان «کانون نمایش» بر اساس سیاست اعلام شده کانون برای پاسخ‌گویی به نیازهای فرهنگی مخاطبان کودک و نوجوان در دستور کار قرار گرفته است.
 اجرای این طرح ملی در عین حال این امکان را فراهم کرده است که مخاطبان دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی، نیز فیلم‌های جشنواره را در سالن‌های سینمای کانون شهرهای خود در 31 استان ببینند. در این طرح فیلم‌های سینمایی و بسته‌هایی از فیلم‌های کوتاه و بلند پویانمایی نمایش داده می‌شود.
بر اساس این گزارش، این سالن‌ها فیلم‌های بخش مسابقه ایران، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی را در پنج روز برگزاری جشنواره، صبح‌ها ویژه مدارس و بعد از ظهرها ویژه دانشجویان و خانواده‌ها نمایش می‌دهند.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در تهران و 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.