کد خبر: 255533
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
بازدید 49242
کارگاه آموزشی «بازاریابی با محوریت اسباب‌بازی» برگزار شد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کارگاه آموزشی بازاریابی با محوریت اسباب‌بازی را برگزار کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کارگاه با موضوع اسباب‌بازی در سه نوبت با موضوع‌های مختلف برگزار شد.
براساس این گزارش، «محصول چیست؟ از کجا آمده به کجا می‌رود»، «شروع بازاریابی از تحقیقات بازار swot»، «تبدیل محصول به ادبیات ریاضی»، «چه کار کنیم تعداد تصمیم‌گیری‌ها از 25 مورد به یک مورد برسد»، «فرایند فروش go go است»، «بازاریابی قبل از تولید شروع و بعد از فروش هم‌چنان ادامه دارد»، «معرفی شش خانه‌ای که منجر به فروش می‌شود» و «در دراز مدت فقط و فقط خواسته مشتری اهمیت دارد» از موضوع‌های مختلف این کارگاه آموزشی بود.
این کارگاه با مشارکت شورای نظارت بر اسباب‌بازی در سه نوبت در تاریخ‌های 20،22، و 27 اردیبهشت 1395 در خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سالن کنفرانس شماره 2 برگزار شد.