انتشار فراخوان بازار ملی دهمین جشنواره پویانمایی تهران

فراخوان بازار ملی دهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پنجمین بازار ملی پویانمایی از 15 تا 19 اسفند در حاشیه دهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران برگزار خواهد شد.
بر اساس این خبر، تهیه‌کنندگان، توزیع کنندگان، سرمایه‌گذاران، خریداران و فروشندگان و نمایندگان شبکه‌های تلویزیونی، سینمای خانگی، رسانه‌های جدید و تولید‌کنندگان و فروشندگان تجهیزات هنر پویانمایی، می‌توانند در این بازار شرکت کنند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مشاهده فراخوان بازار ملی پویانمایی در پایگاه اینترنتی www.tehran-animarket.ir نسبت به تکمیل فایل pdf فرم مقررات آن اقدام کنند.
بر همین اساس، آخرین مهلت تحویل تقاضانامه شرکت در بازار به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، پایان وقت اداری روز 30 دی 95 تعیین شده است.
هم‌چنین شرکت‌های متقاضی حضور در این بازار می‌توانند فرم تکمیل شده را به دبیرخانه دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی به نشانی تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و یا از طریق پست الکترونیکی info@tehran-animarket.ir و یا شماره نمابر 88958779 ارسال کنند.
این بازار در چهار دوره‌ قبلی جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سال‌های 87، 89، 91 و 93 نیز برگزار شده است.
جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارایه تولیدات پویانمایی به بازار داخلی و خارجی و همچنین آشنایی هر چه بیشتر فعالان این بخش با جدیدترین امکانات، تجهیزات و نرم‌افزارهای روز دنیا، پنجمین بازار ملی پویانمایی را برگزار می‌کند.
گفتنی است این جشنواره از 15 تا 19 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

شرایط و مقررات عمومی پنجمین بازار ملی جشنواره پویانمایی ایران

فرم شرکت در پنجمین بازار ملی جشنواره بین المللی پویانمایی تهران