هیئت انتخاب دهمین جشنواره پویانمایی تهران معرفی شدند

هیئت انتخاب بخش مسابقه ایران و بین‌الملل دهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از روز 2 دی کار خود را آغاز می‌کنند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، انتخاب اولیه‌ی فیلم‌های بخش مسابقه ایران و بین‌الملل این جشنواره را گروهی 7 نفره از 2 تا 12 دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون انجام خواهند داد.
بر همین اساس، «وحید نصیریان» کارگردان انیمیشن، نقاش و تصویرساز کتاب‌های کودک و نوجوان، «حسین شیخ‌الاسلامی» نویسنده مقاله‌های علمی و پژوهشی و مدیر پروژه اپلیکیشن‌ها و کتاب‌های تعاملی برای کودکان و نوجوانان، «فرخ یکدانه» کارگردان و نویسنده آثار انیمیشن و مدرس دانشگاه‌های هنر، تهران و دانشکده صدا و سیما، «محمدامین همدانی» مدیر و موسس خانه انیمیشن، مدرس انیمیشن در دانشکده هنرهای تجسمی دانشگاه تهران و موسس شرکت تولیدی صبیان، اعضای هیئت انتخاب دهمین دوره جشنواره پویانمایی را تشکیل می‌دهند.
همچنین «امیر مهران» کارگردان انمیشن و عضو آسیفای ایران و انجمن سینمای جوانان ایران و کانون طراحان، «سعادت رحیم‌زاده» کارگردان انیمیشن، مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن آسیفا ایران و بین‌الملل، «غلامحسین کریمی دونا» قائم‌مقام معاون هنری مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) و مدیر گروه تکنیک‌های تلفیقی و عضو شوراهای تخصصی و کارشناسی مرکز پویانمایی صبا از دیگر اعضای هیئت انتخاب این جشنواره هستند.
امسال بیش از 935 فیلم در بخش مسابقه ایران و بیش از 1169 فیلم از 79 کشور جهان در بخش مسابقه بین‌الملل دهمین جشنواره پویانمایی تهران شرکت کرده‌اند.
در همین حال ثبت‌نام اینترنتی از علاقه‌مندان برای تماشای فیلم‌های این جشنواره هم از 6 آذر آغاز شده و تا اول بهمن از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی www.tehran-animafestival.ir ادامه دارد.
دهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در مرکز ‌آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.