فرماندار نورآباد ممسنی از گسترش فعالیت‌های کانون حمایت می‌کند

فرماندار نورآباد ممسنی به مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس وعده کرد از توسعه فعالیت‌های کانون در این شهر حمایت کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رهام پیکری در دیدار با زهرا افتخاری گفت: همکاران کانون در عرصه‌ی فرهنگی‌هنری فعالیت‌های خوبی را ارایه می‌دهند اما به لحاظ ساختمانی، فضای کانون در شهرستان نورآباد کوچک است.
به اعتقاد پیکری مراکز فرهنگی‌هنری کانون باید در حوزه‌ی پرورش، تفکر خلاق را پایه قرار دهد تا کودکان و نوجوانان عضو آن بتوانند در دوران جوانی خوب بدرخشند.
وی با اشاره به این‌که شهرستان نورآباد به لحاظ جایگاه علمی و به نسبت جمعیت در سطح کشور نمونه است، اظهار کرد: عشایر و لرهای مقیم شهرستان ممسنی از تحصیلات عالیه برخوردار هستند و این لزوم توجه به نسل جدید را می‌رساند.
این فرماندار در ادامه افزود: از راه‌اندازی سینما کانون در نورآباد استقبال می‌کنیم و در حال حاضر هم به اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر نورآباد پیشنهاد داده‌ایم تا با در اختیار قرار دادن سالن سینما به پخش فیلم‌های مناسب کودکان و نوجوانان از سوی کانون کمک کند.
فرماندار نورآباد ممسنی با بازگو کردن خاطرات کودکی خود در روستا و کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون اضافه کرد: لزوم داشتن واحد سیار جداگانه را ضرورت دانست و در رابطه با تهیه‌ی وسیله‌ی نقلیه مناسب قول مساعدت داد.
مدیرکل کانون استان فارس نیز در این دیدار به تشریح فعالیت‌های فرهنگی‌هنری کانون پرداخت و گفت: حمایت فرمانداران برای کار با کودکان و نوجوانان لازم است و نیاز به داشتن واحد سیار به طور جداگانه در شهرستان نورآباد احساس می‌شود.
زهرا افتخاری در ادامه افزود: باید برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی کنیم تا اتفاق‌های خوبی در آینده رقم زده شود.
وی خواستار هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در شهرستان نورآباد شد تا یک هدف دنبال شود و نتایج بهتر و مطلوب‌تری حاصل شود.