پنجمین بازار ملی پویانمایی تهران برگزار می‌شود

هم‌زمان با برگزاری دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، پنجمین بازار ملی پویانمایی نیز با حضور شرکت‌ها و موسسه‌های عرصه انیمیشن برگزار می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران با هدف ایجاد بستری مناسب برای ارایه تولیدات پویانمایی به بازار داخلی و خارجی و همچنین آشنایی هر چه بیشتر فعالان این بخش با جدیدترین امکانات، تجهیزات و نرم‌افزارهای روز دنیا، پنجمین بازار ملی پویانمایی را برگزار می‌کند.
بازار ملی پویانمایی تهران متشکل از 21 غرفه شامل 4 دانشگاه، 6 سازمان دولتی و 11 شرکت است و از تاریخ 15 تا 19 اسفند از ساعت 14 تا 21 هم‌زمان با دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری در سالن «تیمچه» برگزار می‌شود.
بر این اساس، تهیه‌کنندگان، توزیع‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، خریداران، فروشندگان و نمایندگان شبکه‌های تلویزیونی، سینمای خانگی، رسانه‌های جدید و تولید‌ کنندگان و فروشندگان تجهیزات هنر پویانمایی در این بازار شرکت می‌کنند.
این بازار در چهار دوره‌ قبلی جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در سال‌های 87، 89، 91 و 93 نیز برگزار شده است.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی از 15 تا 19 اسفند در تهران و 32 سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.