مدیرعامل کانون خادم فرهنگ رضوی شناخته شد

از سید صادق رضایی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم پایانی دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مراسم پایانی این جشنواره در شب ولادت با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان در مشهد مقدس و با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز 6 مهر برگزار شد و در آن 8 خادم داخلی و 8 خادم خارجی فرهنگ رضوی مورد تقدیر قرار گرفتند.
بر این اساس لوح تقدیر و تندیس دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) به دلیل ایجاد 8 جشنواره‌ی رضوی و کارگروه کودک و نوجوان جشنواره به مدیرعامل کانون اهدا شد.
از سه سال پیش مشارکت کانون در جشنواره‌ی بین‌المللی امام رضا(ع) با برگزاری دو جشنواره‌ی قصه‌گویی رضوی در مازندران و نشریه نگاری رضوی در فارس آغاز شد و در سال 1390 شش جشنواره دیگر نیز به شمار این جشنواره‌ها افزوده شد.
امسال در سومین سال برگزاری این رویداد فرهنگی، همچنان 8 جشنواره توسط کانون برگزار شد و در عین حال شاهد رشد بسیار زیاد تعداد شرکت‌کنندگان بود.
همچنین امسال کارگروه کودک و نوجوان این جشنواره با مسوولیت مدیرعامل کانون فعالیت‌های قابل توجهی از خود نشان داد و باعث گسترش بیشتر این رویداد در جامعه شد.
اکنون با تبدیل دبیرخانه جشنواره به بنیاد ملی، فرهنگی امام رضا (ع)، مدیرعامل کانون به عضویت هیات موسس و هیات امنا درآمده است.
مراسم پایانی این جشنواره عصر روز 6 مهر در مشهد مقدس برگزار شد و جریان برگزاری این مراسم به صورت زنده از شبکه‌ی تلویزیونی استانی خراسان رضوی پخش شد.