نمایش "روباهی که بدنبال صدا رفت" در جشنواره بین‌المللی فیلم وندم فرانسه

پویانمایی "روباهی که بدنبال صدا رفت" به کارگردانی فاطمه گودرزی در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم وندم فرانسه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این فیلم تنها فیلم ایرانی است که در بخش کودکان و نوجوانان جشنواره وندم فرانسه با موضوع محیط زیست نمایش داده می‌شود.
فیلم کوتاه "روباهی که بدنبال صدا رفت" از تولیدات امور سینمایی کانون است که تاکنون در 4 جشنواره ژیندو فرانسه، جیفونی ایتالیا، مونترال کانادا و لوببین فرانسه نمایش داده شده است و روز 12 آذر پنجمین حضور بین‌المللی خود را تجربه می‌کند.
فیلم‌های منتخب در بیست و یکمین دوره این جشنواره از 30 نوامبر تا 7 دسامبر 2012 (10 تا 17 آذر 1391) برای علاقمندان سینمای معاصر نمایش داده می‌شود.
بر اساس این گزارش، در بیست و یکمین دوره جشنواره وندم فرانسه 219 فیلم شرکت کردند که از میان 22 فیلم در 6 بخش‌ فیلم کوتاه، فیلم بلند، انیمیشن، چشم‌انداز فیلم‌های ایتالیا، تکنیک‌های ساخت فیلم و نگاه انیمیشن انتخاب و رقابت خواهند کرد.
این جشنواره با هدف کشف استعدادها، حمایت و ترویج جوانان اروپایی معاصر و به اشتراک گذاشتن این حس کنجکاوی همه ساله در کشور فرانسه برگزار می‌شود.