برگزیدگان هفتمین جشنواره عکس کودک شناخته می‌شوند

هفتمین جشنواره عکس کودک و نوجوان از برگزیدگان خود در دو گروه سنی کودک و نوجوان با اهدای جوایزی، روز 26 دی تقدیر خواهد کرد.

       به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این جشنواره با برگزاری این آیین، نمایشگاهی از 129 عکس راه‌ یافته به بخش مسابقه‌ را در معرض دید تماشاگران قرار می‌دهد.
       این عکس‌ها از میان 5هزار قطعه عکس توسط گروه داوری جشنواره محمدمهدی رحیمیان مدرس عکاسی، محمد ستاری عضو هیات علمی گروه عکاسی دانشکده هنرهای تجسمی، کیارنگ علایی مدرس عکاسی، کریم متقی عکاس و مترجم و کوروش پارسانژاد سرپرست واحد گرافیک کانون انتخاب شده‌اند.
       داوران این جشنواره، از 3 نفر در بخش عکاسان کودک و 3 نفر در بخش عکاسان نوجوان با اهدای تندیس، لوح تقدیر، کتاب جشنواره و جایزه ویژه و از 6 نفر دیگر با لوح تقدیر و کتاب جشنواره تجلیل خواهند کرد.
       همچنین در این آیین، سیدصادق رضایی مدیرعامل کانون و اسماعیل عباسی دبیر جشنواره عکس کودک سخنرانی خواهند کرد.
       مراسم اهدای جوایز و گشایش نمایشگاه عکس ساعت 15 تا 17 روز 26 دی در مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود و نمایشگاه آن تا 5 بهمن ادامه دارد.
       این جشنواره با موضوع آزاد برگزار شده بود.
            گفتنی است مجموعه‌ عکس‌های منتخب و برگزیده عکاسان کودک و نوجوان نیز در قالب کتابی منتشر شده که در این مراسم، به صورت رسمی رونمایی می‌شود.