درخشش هفت مربی کانون در نخستین جشنواره ملی "شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز "

در نخستین جشنواره ملی "شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز" نام هفت کارشناس و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در جمع برگزیدگان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره به همت بسیج جامعه زنان سپاه ثارالله و دستگاه‌های فرهنگی استان کرمان و با همکاری کانون این استان با هدف تقویت روحیه اسلامی در جوانان و آشنایی با فرهنگ ایثارگری زنان در دو بخش شعر و داستان برگزار شد.
کانون کرمان در این میان هم‌سو با دیگر نهادهای فرهنگی نقش بسزایی در برگزاری این جشنواره داشت و با ارسال فراخوان جشنواره به مراکز کانون در سراسر کشور، شاهد حضور پر رنگ مربیان و کارشناسان ادبی کانون در نخستین جشنواره شعر و ادب زنان تاریخ‌ساز بود.
این جشنواره در 2 بخش شعر و داستان و در 2 گروه سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال برگزار شد و از 501 اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره 32 اثر به عنوان آثار برگزیده انتخاب شد و از این تعداد 7 عنوان برگزیده به شرکت کنندگان کانونی اختصاص یافت.
فرزانه ایران نژاد (مربی مسوول کانون سیرجان استان کرمان)، فاطمه طارمی(کارشناس مسوول ادبی استان تهران) ، زری عابدینی (کارشناس مسوول ادبی استان آذربایجان شرقی)، مهناز فتاحی (کارشناس مسوول فرهنگی استان کرمانشاه) فریبا قیومی‌زاده(مربی کانون استان یزد)، مژده پاک سرشت (کارشناس آموزش و پژوهش کانون استان مازندران) هفت برگزیده کانونی این جشنواره بودند که روز 9 اسفند سال جاری، طی آیینی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی از آن‌ها تجلیل شد.