بفرمایید به جشن کودکی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از همه فعالان حوزه کودک و نوجوان، سازمان‌ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد برای حضور در جشن کودکی در هفته ملی کودک دعوت کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در این فراخوان آمده است: کانون در آستانه‌ی تکمیل نیم قرن کتاب خواندن، قصه‌گفتن، نوشتن، دویدن، بازی‌کردن و هنرورزیدن با کودکان و نوجوانان میهن، بار دیگر، به مناسبت هفته‌ی ملی و روز جهانی کودک قصد دارد همه‌ی دوستداران کودکی را دعوت کند تا دست در دست هم جشن کودکی برپا کنند.
در بخش دیگری از این فراخوان آمده است: جشن کودکی در روز جهانی کودک فرصتی است تا همه‌ی ما در هر سنی که هستیم، کودکی کنیم و هم صدا با کودکان دنیا ترانه‌های امید و شادی سر دهیم و بار دیگر، جهان را به سوی زیبایی، مهربانی و آفریننده‌ی زیبایی‌ها فرا بخوانیم.
بنابراین گزارش، مناف یحیی‌پور دبیر جشنواره هفته ملی کودک در این باره گفت: گام اول برای حضور تشکل‌های مردم ‌نهاد و دیگر سازمان‌ها و نهادهای علاقه‌مند به حضور در جشن کودکی که به مناسبت هفته ملی کودک در روزهای 15 تا 21 مهرماه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌‌هنری و مراکز کانون در سراسر کشور برگزار می‌شود، اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی و تکمیل فرم ثبت‌نام فضاهای نمایشگاهی و سالن‌های برپایی نشست و کارگاه و ارسال آن به دبیرخانه هفته ملی کودک است.
وی افزود: پس از بررسی موارد اعلام شده، کانون اقدام به اختصاص فضای نمایشگاهی و سالن اجتماعات به سازمان‌ها و تشکل‌های مردم نهاد خواهد کرد.
یحیی‌پور با تاکید بر این‌که هدف کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایجاد فضای هم‌دلی و ارتقا توجه همه آحاد جامعه به مسایل کودکان است، گفت: متقاضیان حضور در جشن کودکی لازم است در این فرم نماینده خود را برای پیگیری کار به‌صورت کتبی معرفی و فرم ثبت‌نام را به همراه توضیح‌ها و اطلاعات پیوستی در نهایت تا تاریخ پنجم مهر 1393 به صورت حضوری یا از طریق رایانامه kanoonparvareshpr@gmail.com  یا به نشانی  اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران، خیابان دکتر فاطمی، خیابان حجاب، روبروی سازمان آب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ارسال کنند .
مشاور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ابراز امیدواری کرد با استقبال گسترده تشکل‌های مردم‌نهاد و دیگر سازمان‌های دولتی و خصوصی امسال شاهد برپایی مراسم باشکوهی در هفته ملی کودک باشیم.
بر همین اساس فرم فراخوان جشنواره هفته‌ی ملی از طریق پایگاه خبری کودک ونوجوان کانون به نشانی www.kanoonnews.ir اینترنتی قابل دسترسی است.