معرفی تغذیه سالم با ساندویچ تخم مرغ در «هفته ملی کودک»

ستاد کشوری ترویج تخم‌مرغ به مناسبت «هفته ملی کودک» با اهدای بروشورهای تبلیغاتی و ساندویج تخم‌مرغ از کودکان پذیرایی می‌کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این ستاد با در اختیار گرفتن غرفه‌ای در محل آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن پخش بروشورهای تبلیغاتی در بین کودکان به بچه‌ها و پاسخ‌گویی به سوالات آنان از آن‌ها با تعدادی ساندویج تخم‌مرغ پذیرایی می‌کند.
ایمان عفت‌منش مسوول روابط عمومی ستاد کشوری ترویج تخم‌مرغ با بیان این‌که 17 مهر ماه روز جهانی تخم‌مرغ است تصریح کرد: رونق مصرف تخم‌مرغ در بین بچه‌ها تضمین‌کننده سلامت آنان در بزرگ‌سالی خواهد بود. تخم‌مرغ از ماده‌ای به اسم کولین تشکیل شده که چربی آن جذب بدن نمی‌شود و دوست مغز و دشمن آب مروارید است.
مسوول روابط عمومی ستاد کشوری ترویج تخم‌مرغ تاکید کرد: در حال حاضر این ستاد با همکاری برخی از شرکت‌های معروف غذایی در سطح وسیعی در کشور فعال است. هم‌چنین در مدارس بسیاری از مناطق استان تهران محصولات خود را در اختیار بچه‌ها قرار می‌دهیم .
جشنواره هفته ملی کودک با حضور نزدیک به 30 سازمان مردم نهاد از تاریخ 15 تا 21 در محل آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برپاست.