اعلام برنامه‌ی نشست‌های تخصصی دومین روز هفته ملی کودک

روز 16 مهرماه مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان دو نشست تخصصی خواهد بود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در دومین روز از هفته ملی کودک ایران دو نشست تخصصی برگزار خواهد شد. در اولین نشست موضوع «چگونه کودکان را به اندیشیدن و گفت‌وگو برانگیزیم؟» کارشناسان به بررسی راه‌کارهای آموزشی برای افزایش ارتباط اجتماعی کودکان در اجتماع خواهند پرداخت.
در این نشست تخصصی دکتر حسین اسکندری و دکتر خسرو باقری با بررسی مسایل روان‌شناختی ارتباط کودکان با دیگر هم‌سالان را بررسی می‌کنند و دکتر حسین شیخ رضایی استاد فلسفه و مدرس دانشگاه راه‌های آموزشی برای ترغیب کودکان به اندیشیدن و گفت‌وگو درباره مسایل خود را مطرح می‌کند. نشست «چگونه کودکان را به اندیشیدن و گفت‌وگو برانگیزیم» از ساعت 10 تا 12 در سالن کنفرانس مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب دایر خواهد بود.
دومین نشست تخصصی روز 16 مهر با عنوان «نقش اسباب‌بازی در پرورش قوه‌ی خیال کودک» با حضور محمدحسین فرجو دبیر شورای نظارت بر اسباب‌بازی و جوانشیر بنیاب روانشناس و آزاده بیات به تشریح اهمیت و نقش اسباب‌بازی در افزایش قدرت تفکر و لزوم بهره‌گیری از آن در مسایل آموزشی خواهند پرداخت.
این نشست نیز ساعت 14 تا 16 در محل سالن کنفرانس مرکز آفریش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.
جشنواره و نمایشگاه هفته ملی کودک تا روز 21 مهر در سراسر کشور و کلیه مراکز و مجتمع‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.