کودکان یزدی یک جرعه از آسمان را می‌چشند

سومین ویژه‌برنامه‌ی عاشورایی «یک جرعه آسمان» با حضور دکتر محمدرضا سنگری در مرکز فرهنگی‌هنری کانون بخش آسفیچ شهرستان بهاباد و سالن استعدادهای درخشان یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره‌کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این ویژه‌برنامه‌ دکتر سنگری عاشورا پژوه برجسته کشور و مدرس دانشگاه زیبایی‌های عاشورا را بیان خواهد کرد.
بر اساس این گزارش در این ویژه‌نامه عاشورایی دریچه‌ای به معارف روشن نهضت حسینی گشود خواهد شد تا گامی مؤثر در تحقق اهداف کانون در حوزه‌ی تعلیم و تربیت اسلامی باشد.
بر همین اساس مخاطبان این برنامه مربیان، معلمان، مسوولان و اصحاب فرهنگ و هنر به عنوان پیام‌آوران "یک جرعه آسمان" برای کودکان و نوجوانان خواهند بود. 
سومین ویژه‌برنامه‌ی عاشورایی «یک جرعه آسمان» ساعت 8:30 صبح روز یک‌شنبه 23 آذر، با همکاری فرمانداری شهرستان بهاباد و بخشداری آسفیچ در حسینیه سیدالشهدا آسفیچ و ساعت 15:30 همان‌روز در سالن استعدادهای درخشان شهر یزد برگزار خواهد شد.
اجرای تعزیه توسط هنرمندان روستای کوشک و برپایی نمایشگاهی از صحنه‌های عاشورایی، از جمله برنامه‌های سومین یادواره عاشورایی «یک جرعه آسمان» در بخش آسفیچ است.
گفتنی است دکتر محمدرضا سنگری عضو هیئت مدیره کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پژوهش‌گران و نویسندگان برجسته‌ی ادبیات عاشورایی است که صاحب تالیفات بسیاری از جمله کتاب‌های «آئینه‌داران آفتاب»، «چهل روز عاشقانه»، «آینه در کربلاست»، «سوگ سرخ»، «راز رشید»، «عاشورایی‌ها» و «ماه در آب» است.