گروه آلمانی نمایش آب را در مرکز تئاتر کانون اجرا می‌کند

گروه تئاتر آلمانی «هلیوس» نمایشی را با عنوان آب ( H2o) در مرکز تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان بر روی صحنه می برد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این گروه پس از برپایی یک تور آسیایی در شرق قاره کهن به ایران آمده و قرار است نمایش خود را روز 19 بهمن 1393 در دو نوبت جداگانه در این مرکز اجرا کند.
مضمون نمایش 30 دقیقه‌ای آب - که با شیوه‌ای منحصر به‌فرد اجرا می‌شود - کاملا آموزشی و برای گروه‌های سنی خردسال و دبستانی مناسب است.
ایده اصلی این پروژه، آشنا ساختن کودکان با عنصر آب است و در این اجرا تلاش می‌شود با آزمایش بر روی آب، مخاطبان با ماهیت‌های خاص آن آشنا شوند.
بر اساس این گزارش در این اجرا، آب در کلیه شکل‌های آن به صورت جامد، مایع، بخار و یا به عنوان ابزاری برای تولید صدا و انعکاس نور استفاده می‌شود.
هم‌چنین در این اجرای تجربی که با یک قطره آب آغاز می‌شود، بازیگران و حضار، روایتی را تجربه می‌کنند که از شگفتی‌های زندگی است.
نمایش (آب H2o)  بر اساس توافق‌نامه‌ی همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بخش فرهنگی سفارت آلمان از سوی گروه تیاتر «هلیوس» در دو نوبت ساعت 15 و ساعت 18 روز 19 بهمن در تالار گلستان مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.
در این میان تعداد 40 نفر از اعضای نوجوان مراکز کانون تهران به همراه 20 نفر از مربیان علاقه‌مند آنان در این اجرا حضور دارند.
هم‌چنین بروشور دوزبانه‌ی فارسی، آلمانی و پوستر نمایش نیز برای معرفی بهتر گروه تئاتر " هلیوس" در بین تماشاگران توزیع خواهد شد.