اختصاص 186 سانس و 7 سالن برای نهمین جشنواره پویانمایی تهران

فیلم‌های نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران در 7 سالن و 186 سانس نمایش داده می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان؛ در جشنواره پویانمایی امسال آثار شرکت ‌کننده در 7 سالن مختلف و در جدولی مشتمل بر 186 سانس نمایش داده می‌شود.
دو سالن اختصاصی مرکز فرهنگی شماره 30 کانون بین فلکه دوم و سوم تهران‌پارس و شماره 40 کانون در بزرگراه آیت الله کاشانی پارک میعاد تهران برای کودکان، فیلم‌های خارج از مسابقه و مسابقه را نمایش خواهند داد.
سالن‌های شماره یک سینما فلسطین در میدان فلسطین، سالن اصلی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون و سالن غدیر در همین مرکز واقع در خیابان حجاب، سینما تئاترکانون در خیابان خالد اسلامبولی و سالن شهید قندی وزارت ارتباطات پایین‌تر از پل سید خندان برای نمایش مخاطبان تخصصی در نظر گرفته شده است.
سینماهای نمایش دهنده نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران شامل سالن اصلی با 28 سانس، غدیر، سینما فلسطین و سینما کانون هر کدام با 32 سانس، مرکز فرهنگی هنری شماره 30 و 40 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان هر یک با 20 سانس و سالن پیام وزارت ارتباطات با 22 سانس آثار مختلف را نمایش خواهند داد.
گفتنی است نهمین جشنواره ‌بین‌المللی پویانمایی تهران از 17 تا 21 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.