دیدار مدیرعامل کانون با مربیان موسسه کشافه‌المهدی (عج) لبنان

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با مسوولان و مربیان موسسه کشافه‌الامام‌المهدی (عج) لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، علیرضا حاجیان‌زاده در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور این میهمانان در کانون گفت: با توجه به بازدیدی که چندی پیش از موسسه کشافه‌الامام‌المهدی (عج) داشتیم متوجه شدیم بسیاری از فعالیت‌های فرهنگی این موسسه با برنامه‌های کانون مشابه است که مهم‌ترین آن را می‌توان پرورش انسان‌های صالح و به نوعی کادرسازی برای کشور دانست.
وی با ارایه گزارش از برنامه‌ها فعالیت‌ها و تولیدات کانون برای کودکان و نوجوانان افزود: علاوه بر بحث تولید محتوا برای مخاطبان، ارتباط مستقیم کودک و نوجوان با مربیان در 900 مرکز فرهنگی‌هنری کانون در سراسر کشور و بهره‌مندی از خدماتی که ارایه می‌شود، از شاخصه‌های مهم کانون به حساب می‌آید.
حاجیان‌زاده هم‌چنین یادآور شد مهم‌ترین فعالیت و هدف کانون کتاب‌خوانی، ترویج فرهنگ مطالعه، رشد استعدادها و خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان است و در مراکز کانون برای دست‌یابی به این اهداف از فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی استفاده می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران آمادگی دارد تجربه‌های 50 ساله خود را در حوزه‌‌های فرهنگی‌هنری کودک و نوجوان در قالب دوره‌های آموزشی در اختیار مربیان موسسه کشافه‌الامام‌المهدی (عج) لبنان قرار دهد.
در این دیدار که در آن محسن حموله مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل، محمود مروج مدیرکل دفتر آفرینش‌های فرهنگی کانون هم حضور داشتند، شیخ صدر معاون موسسه کشافه‌الامام‌المهدی (عج) لبنان نیز ضمن اظهار خوشحالی از حضور در ایران از مسوولان کانون پرورش فکری به خاطر فراهم کردن زمینه آشنایی مربیان این موسسه با برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مجموعه‌ی کانون قدردانی کرد.
شیخ صدر با اشاره به تجربه‌ خوب همکاری‌های گذشته گفت: امیدواریم از این پس نیز با گسترش روابط بتوانیم از تجربه‌های خوب این مجموعه فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در بخش‌های مختلف بیشتر بهره‌مند شویم. 
گفتنی است این گروه اعزامی از لبنان که در ایران به سر می‌برند.با حضور در برخی مراکز فرهنگی‌هنری کانون از نزدیک با فعالیت‌های این مجموعه فرهنگی آشنا شده‌اند.
نشست مسوولان و مربیان موسسه کشافه‌الامام‌المهدی (عج) لبنان با مدیرعامل کانون روز 10 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار شد.