بررسی چهار پایان‌نامه در جشنواره پویانمایی

چهار پایان‌نامه در ایام برگزاری نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از دانشگاه‌های مختلف بررسی می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، از میان 20 مقاله رسیده از دانشگاه‌های تربیت مدرس،‌ صداوسیما و هنر به دبیرخانه نهمین جشنواره پویانمایی تهران، چهار پایان‌نامه انتخاب شده است که هر روز صبح یکی از آن‌ها از ساعت 10 تا 12 بررسی می‌شود.
بر اساس این گزارش، عنوان پایان‌نامه‌هایی که طی این روزها بررسی می‌شود، شامل «شیوه‌های بیانی نوین در پویانمایی تجربی» از پگاه ایزدیان از دانشگاه هنر، «فهم و معنا در روایت پویانمایی کوتاه تجربی» از مجید بلادپس از دانشگاه تربیت مدرس، «مفاهیم نظری و ویژگی‌های ساختاری پویانمایی تعاملی(در ارتباط با مخاطب-تماشاگر)» از سمانه یاسایی از دانشگاه سوره و «شخصیت قهرمان در پویانمایی بِن تِن» از حسن بهشتی از دانشگاه صدا و سیما می‌شود.
بر این اساس، فاطمه حسینی شکیب، محمدعلی صفورا، محمدرضا مریدی و ناصر گل محمدی مقالات و پایان نامه‌های دانشجویان را بررسی می‌کنند.
نهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 17 تا 21 اسفندماه جاری در دو سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پنج سالن دیگر پذیرای شرکت­کنندگان است.