فرانسه باز هم برای نقاشان کوچک ایرانی جایزه فرستاد

دیپلم‌های افتخار جدیدی از سوی برگزار کنندگان مسابقه هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه، برای هشت عضو دیگر مراکز کانون به عنوان برگزیدگان این رقابت بین‌المللی ارسال شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، پیش‌تر در شهریور امسال اسامی 10 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی هنری کانون که جایزه اول، هفتم و دیپلم افتخار این مسابقه بین‌المللی در سال 2015 را از آن خود کرده بودند، اعلام شده بود که با معرفی هشت هنرمند جدید، تعداد برگزیدگان ایرانی این مسابقه به 18 نفر رسید.
بر همین اساس «ثمین عباسی»، «فاطمه‌زهرا همتی» و «امیر عباس‌پرست» هر سه 5 ساله و «آیناز شادمنش» 5/5 ساله از شهر بهبهان استان خوزستان دیپلم افتخار مسابقه بین‌المللی نقاشی فرانسه را کسب کردند.
در عین حال، «سهیل کارگر» 9 ساله از روستای رباط‌مراد شهر خمین استان مرکزی، «کیارش صمیمی‌تبار» 4 ساله از مرکز شماره 10 استان کرمانشاه، «فاطمه عبیری» 5 ساله از مرکز شماره 28 و «محمدمهدی خوشحال» 9 ساله از مرکز اندیشه کانون استان تهران موفق به دریافت دیپلم‌های افتخار این رقابت بین‌المللی شدند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ارسال 911 اثر نقاشی در مسابقه بین‌المللی هنرهای تجسمی «لوئی فرانسوا» کشور فرانسه که به موضوع «چهره یا نقاب» اختصاص داشت، شرکت کرده بود.
گفتنی است در مجموع 5200 اثر از 53 کشور جهان به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده بود.

http://www.kanoonnews.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=129&Id=245633