کد خبر: 249350
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵
نمایش پویانمایی «وقتی بچه بودم» در جشنواره فیلم منچستر

پویانمایی (انیمیشن) «وقتی بچه بودم» به کارگردانی مریم کشکولی‌نیا در بخش «مسابقه فیلم کوتاه» اولین جشنواره بین‌المللی فیلم منچستر کشور انگلستان به نمایش در می‌آید.‌

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این جشنواره شامل بخش‌های مسابقه‌ فیلم کوتاه، فیلم بلند، چشم‌انداز، کارگاه هنری، نشست‌های تخصصی نقد و بررسی و بخش رویدادهای رسانه‌ای است. که طی روزهای 26 تا 28 آبان 94  (17 تا 19 نوامبر 2015) در شهر منچستر برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش پویانمایی«وقتی بچه بودم» از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه‌ی فیلم کوتاه این جشنواره، به همراه فیلم‌هایی از کشورهای هلند، فنلاند، انگلستان، آمریکا، پرتغال، برزیل، ایرلند، اسلواکی، آلمان، رومانی، استرالیا، سوئیس، ترکیه، چین، اتریش، کانادا، جمهوری چک و کرواسی طی روزهای 26و 27 آبان در دو نوبت صبح و عصر نمایش داده می‌شود.
به اعتقاد برگزارکنندگان، این جشنواره بزرگ‌داشتی برای هنر پویانمایی است که بزرگ‌ترین قطب‌های انیمیشن انگلستان را گردهم می‌آورد و تلاش می‌کند ضمن دعوت از جامعه برای لذت بردن از تمامی ابعاد این هنر، زمینه‌ی اتحاد هنرمندان، دانشجویان و مشتاقان برای درک متفاوت‌تر را نیز ایجاد ‌کند.
پویانمایی هشت دقیقه و 30 ثانیه‌ای «وقتی بچه‌بودم» تا کنون در جشنواره‌های بین‌المللی متعددی حضور داشته و جوایزی نیز دریافت کرده است.