محقق دبیر، پیرهادی دبیراجرایی جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان

جواد محقق به عنوان دبیر و حمید پیرهادی به عنوان دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان منصوب شدند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علیرضا حاجیان‌زاده مدیرعامل کانون حکم انتصاب محقق را امضا و در آن از وی خواسته است تا در تمامی مراحل داوری آثار و برگزاری جشنواره، همه‌ی امور را با دقت تمام و با نگاهی جامع - که تنوع سلیقه‌‌ها نیز در آن لحاظ شده باشد - پیش ببرد.
در این حکم اظهار امیدواری شده است تا محقق با تکیه بر سوابق دبیری دوره‌های پیشین همین جشنواره، بیش از پیش حرکت در مسیر تحقق اهداف اصلی جشنواره را مد‌نظر داشته باشد.
از جمله این اهداف که از سوی مدیرعامل کانون بازگو شده است می‌توان کمک به رشد کمی و کیفی مطبوعات کودک و نوجوان کشور، تعریف و تبیین جایگاه این گروه از نشریات در جامعه، گسترش ارتباط مستقیم دست‌اندرکاران این مطبوعات با مخاطبان و ایجاد فرصت  برای شکوفایی استعدادهای جوان اشاره کرد.
زمان برگزاری این جشنواره هنوز مشخص نشده است اما داوری‌ آثار جشنواره از مدتی قبل آغاز شده و همچنان ادامه دارد.
بر اساس این گزارش در حکم دیگری از سوی معاون تولید کانون، حمید پیرهادی به عنوان دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان منصوب شد.
مناف یحیی‌پور در این حکم بر هماهنگی پیرهادی با دبیر جشنواره و برنامه‌ریزی مناسب برای انجام امور اجرایی مراحل داوری، نمایشگاه، بخش‌های جنبی و مراسم پایانی تاکید کرده است.