کانون از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های دکتری و ارشد حمایت می‌کند

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فراخوانی برای حمایت از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد منتشر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دست‌یابی به اهداف توسعه‌ای به منظور بهره‌گیری از توان و ظرفیت بالقوه دانشگاه‌ها و تشویق دانشجویان به انجام تحقیق‌ها و پروژه‌های کاربردی مورد نیاز حوزه کانون، دلیل حمایت کانون از این پایان‌نامه‌ها اعلام شده است.
بر همین اساس، شناسایی و استفاده از ظرفیت و توانمندی اساتید و دانشجویان مستعد و علاقه‌مند، هدایت و بهره‌برداری از نتایج پژوهش‌های دانشگاهی و ارتقای اثربخشی آن‌ها از مهم‌ترین اهداف این طرح به شمار می‌رود.
در عین حال، موضوع پایان‌نامه‌ها باید در زمینه‌های مرتبط با اهداف، رسالت و اولویت‌های پژوهشی مصوب شورای راهبردی پژوهش کانون باشد، این پایان‌نامه‌ها قبلاً انجام نشده باشد و عنوان پایان‌نامه‌هایی که موافقت کتبی یکی از معاونت‌ها و مدیریت‌های کانون را داشته باشد، از اولویت برخوردار خواهد بود.
همچنین مبلغ حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد بین 1میلیون و 200هزار تومان تا 2میلیون و 500هزار تومان و مبلغ حمایت از رساله‌های دکتری بین 2میلیون و 500هزار تومان تا 4میلیون تومان متغیر است.
بر همین اساس، تصمیم‌گیری در مورد رقم حمایتی بسته به کیفیت پروپوزال و نیاز کانون در اختیار شورای پژوهشی کانون است که پس از عقد قرارداد و برابر شرایط درج شده در آن پرداخت خواهد شد.
علاقه‌مندان تا 15 اسفند فرصت دارند طرح‌های خود را به نشانی خیابان فاطمی، خیابان حجاب، جنب هتل لاله، مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره کل آموزش و پژوهش، کدپستی 1415613144 ارسال کنند.