آغاز بهره‌برداری مجتمع آموزشی‌ و رفاهی کانون در نشتارود

مجتمع آموزشی و رفاهی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم زمان با مبعث رسول اکرم (ص) در شمال کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فریدون واحدی معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با اعلام این خبر گفت: این مجتمع نوساز در شش طبقه بنا شده  و دارای 18 واحد دوخوابه و 6 واحد یک‌خوابه با تمامی تجهیزات نو و امکاناتی از قبیل: آسانسور و پارکینگ اختصاصی است و چشم‌اندازی زیبا از یک سو به جنگل و از سوی دیگر به دریا دارد که در مجموع ظرفیت آن دو برابر مجتمع قبلی است.
وی ضمن تبریک عید مبعث به کارکنان و مربیان کانون افزود: با توجه به تمامی محدودیت‌های مالی و اقتصادی توجه به امور رفاهی و معیشتی از اولویت‌های مدیریت ارشد کانون است.
معاون توسعه و مدیریت منابع کانون با بیان این‌که این مرکز به صورت مشارکتی در اختیار مجموعه‌ی کانون قرار گرفته، یادآور شد: با توجه به تاکید‌های مدیرعامل در زمینه‌ی ساخت مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی  برای کارکنان، پیگیرهایی از سوی این معاونت در حال انجام است که امیدواریم در سه سال آینده به این مهم دست پیدا کنیم.
واحدی در ادامه خاطرنشان کرد مجتمع رفاهی آموزشی کانون که از عید سعید مبعث ارایه خدمات به کارکنان و مربیان را آغاز می‌کند این ظرفیت را نیز دارد که بخش آموزش و پژوهش معاونت فرهنگی برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی از آن استفاده کند.
وی اظهار داشت در فرصت زمانی کوتاهی که در اختیار داشتیم تلاش کردیم مکانی مناسب را جایگزین مجتمع قبلی کنیم.
 معاون توسعه و مدیریت تصریح کرد با هماهنگی‌های صورت گرفته سهمیه‌ی ویژه‌ای نیز برای استفاده رایگان بازنشستگان و پیش‌کسوتان کانون در این مرکز در نظر گرفته شده است.
واحدی آرامش کارکنان، مربیان و کارشناسان کانون را از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت‌ کلان کانون دانست و افزود: رضایت عمومی موجود در مجموعه‌ قوت قلبی برای تمامی مدیران سازمان است که نشان می‌دهد همواره باید برای مباحث رفاهی و معیشتی کارکنان تلاش کنیم.
وی در پایان ضمن قدردانی از تمامی مدیران، کارشناسان و کسانی که در به ثمر رسیدن طرح پایش سلامت کارکنان در سراسر کشور همکاری داشتند، اظهار امیدواری کرد با خبرهای خوب و حرکت‌های هوشمندانه در مسیر مباحث رفاهی، پرسنلی و سایر اقدام‌هایی که به آرامش روحی و روانی کارکنان کمک کند، گام برداریم.
مجتمع آموزشی رفاهی جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان مازندران- شهرستان نشتارود، خیابان 17 شهریور، جنب درمانگاه شبانه‌روزی واقع شده و از 16 اردیبهشت 95 آماده پذیرش کارکنان این مجموعه از سراسر کشور است.