دعوت از تصویرگران برای زیباسازی بیمارستان‌های کودک

یک تصویرگر کتاب کودک از همکاران خود دعوت کرد علاوه بر اهدای کتاب به بیمارستان‌ها برای طراحی و زیباسازی محیط‌های درمانی ویژه کودکان و نوجوانان پیش‌قدم شوند.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گلناز والا معتمد در این زمینه افزود: اهدای کتاب و زیباتر کردن محیط بیمارستان‌ها از سوی تصویرگران می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا از محیط شاد لذت بیشتری ببرند و این امر می‌تواند در بهبود حال کودکان بسیار تاثیرگذار باشد.
وی در همین حال با حضور در غرفه‌ی گروه «سلامت و هنر» در ویژه برنامه «مهمانی مهر و نیایش کانون» در عین اهدای کتاب‌های خود اظهار امیدواری کرد که امکان اهدای کتاب به همه‌ی بیمارستان‌های کشور مهیا شود.
وی اجرای این طرح را اقدام خوبی دانست و گفت: بچه‌هایی که در بیمارستان بستری شده‌اند تردیدی نیست که در محیط جذابی به سر نمی‌برند در نتیجه حوصله این کودکان بچه‌ها در طول دوره‌ای که در آن‌جا حضور دارند سر می‌رود و این اقدام‌ها شاید باعث شود  که بچه‌ها از تنهایی در بیایند.
والامعتمد معتقد است با توجه به این‌که همه دوست دارند در این گونه کارهای همگانی شرکت کنند باید زمان اطلاع‌رسانی را بیشتر کرد و با تبلیغات و کمک گرفتن از موسسات به گسترش این طرح دامن زد.
در جریان برپایی کارزار #دوباره_میخوانم از سوی گروه سلامت و هنر در ویژه‌برنامه‌‌ی مهر و نیایش کانون بیش از 23هزار جلد کتاب از سوی مردم و ناشران کتاب کودک به منظور ساخت و تجهیز کتاب‌خانه‌ی بیمارستان‌های کودک جمع‌آوری شد.