برپایی نمایشگاهی از آثار هنرجویان تابستانی مرکز آفرینش‌های کانون

آثار هنرجویان مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان در نگارخانه این مرکز در معرض دید علاقه‌مندان، قرار گرفته است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، ابوالقاسم سلیمانی مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری با بیان این مطلب گفت: در تابستان 1395 بیش از 253 نفر هنرجو ثبت‌نام و در کارگاه‌ها حضور پیدا کردند که از این تعداد 482 اثر خلق و در نمایشگاه عرضه شده است.
مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون تصریح کرد: آثار هنری خلق شده با هدف تشویق و آگاهی والدین و هنرجویان برپا شده است.
وی گفت: مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری کانون در تابستان 1395 بسته‌های آموزشی تهیه کرد که شامل آموزش‌هایی متناسب با سن اعضای کودک و نوجوان است.
سلیمانی با بیان این‌که کارگاه عروسک‌سازی در تابستان 1395 در این مرکز برگزار شد، افزود: 25 عنوان کارگاه با موضوع‌های نقاشی، سفال، کلاژ، عکاسی، چاپ، سرامیک، دور ریختنی‌ها، هوا و فضا، شعر و قصه، تئاتر کاغذی، شطرنج و... اجرا شد.
وی ادامه داد: هم‌چنین آموزش‌های اوریگامی 3 بعدی و ساخت زیورآلات مخصوص هنرجویان دختر نیز در تابستان 1395 در این مرکز، برگزار شد.
نمایشگاه آثار هنرجویان از 4 تا 13 مهر به مدت 10 روز در نگارخانه مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار شده است.