هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی به خط پایان نزدیک می‌شود

برگزیدگان هفدهمین جشنواره سراسری نمایش عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پنجشنبه 9 مهر معرفی می‌شوند.

به‌‌گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، از نفرات برتر جشنواره نمایش عروسکی در شهر ساری تقدیر به‌عمل می‌آید. قرار است در این مراسم علیرضا حاجیان‌زاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران و قاسم عزیززاده گرجی مدیر اجرایی جشنواره از حسین محب اهری نیز به عنوان هنرمند پیش‌کسوت تجلیل کنند.
به گفته‌ی حسین علیجانی دبیر این جشنواره؛ هیات داوران در سه بخش نفرات برتر خود را اعلام کرده‌اند: «در بخش پوستر از دو نفر تقدیر به‌عمل می‌آید. هیات داوران بخش عکس، شش اثر را ‌به عنوان برگزیده اعلام کرده‌اند. هم‌چنین در بخش نمایش‌نامه 7 اثر برگزیده و 13 اثر تقدیری خواهد بود.»
علیجانی ادامه داد: «هیات داوران بخش صحنه‌ای 20 برگزیده را اعلام خواهند کرد. این هیات متشکل از مریم سعادت، زهرا صبری و حسن دادشکر تا پایان امشب داوری را ادامه خواهند داد.»
هفدهمین جشنواره‌ی سراسری نمایش عروسکی کانون در حالی به کار خود پایان خواهد داد که در این دوره 473 اثر نمایشی از کل کشور به این جشنواره رسیده  و 11 اثر به مرحله کشوری راه یافته‌اند. این آثار طی روزهای ششم و هفتم مهر با هم به رقابت پرداختند.
این مراسم قرار است ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه 8 مهر در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران واقع در ساری، خیابان رودکی، بوستان سنگ برگزار شود.