انتشار فراخوان مسابقه داستان‌نویسی با موضوع امام‌رضا(ع)

مسابقه‌ی داستان‌نویسی با موضوع امام رضا(ع) در حاشیه نوزدهمین جشنواره بین‌المللی قصه‌‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور ‌بین‌الملل کانون، در این میان نویسندگان و علاقه‌مندان به ادبیات کودک و نوجوان با ارسال آثار خود می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.
نویسندگان حوزه‌ی کودک و نوجوان فرصت دارند آثار خود را با هدف نگارش قصه و داستان‌هایی با موضوع «امام رضا(ع)» تا 20 آبان به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی ارسال کنند.
بر اساس این فراخوان، هر شرکت کننده با حداکثر دو اثر با محوریت داستان کوتاه رضوی امکان حضور در این مسابقه را دارد. این آثار باید در حوزه‌ی کودک و نوجوان خلق شوند و در دیگر مسابقات و فراخوان‌ها شرکت داده نشده باشند.
دبیرخانه‌ی این مسابقه تکمیل فرم مشخصات، ارسال آثار با قلم نازنین و فونت 14 را از دیگر شرایط نحوه‌ی ارائه‌ی آثار برشمرده است. همچنین آثار ارسالی عودت داده نخواهد شد و کانون در بهره‌برداری و چاپ آثار برگزیده آزاد است.
جایزه‌ی نقدی این مسابقه برای نفرات اول تا سوم نیز به ترتیب 15 میلیون ریال، 10 میلیون ریال و هشت میلیون ریال خواهد بود.
گفتنی است این برگزیدگان هم‌زمان با مراسم پایانی پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) جوایز خود را دریافت می‌کنند.
علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و شیوه‌ی ارسال آثار خود می‌توانند با شماره‌ی 88971353 تماس بگیرند. همچنین نشانی الکترونیکی ccf.kanoon@gmail.com پاسخ‌گوی سوال‌ها و نظرها خواهد بود.
 

فراخوان نوزدهمین جشنواره بین‌المللی جشنواره قصه‌گویی

فراخوان مسابقه مقاله نویسی نوزدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی

فراخوان پانزدهمین دوره داستان‌نویسی رضوی