کد خبر: 263500
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
کانون اردبیل هم صاحب مرکز فراگیر شد

نخستین مرکز فرهنگی‌هنری فراگیر برای کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هاجر جمادیه، مدیرکل کانون استان در آیین گشایش این مرکز گفت: امیدواریم راه‌اندازی نخستین مرکز فراگیر کانون استان در محل مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه اردبیل گامی برای گشایش این مراکز در سایر شهرستان‌های استان باشد تا به اهداف مقدس خدمت‌رسانی به این عزیزان برسیم.
وی با اشاره به سیاست‌های کانون برای بهره‌مندی همه‌ی کودکان و نوجوانان کشور از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی کانون افزود: تلاش می‌کنیم تا با اعتبارات دولتی و کمک خیران، مراکز فراگیر کانون را در سایر شهرهای استان توسعه دهیم.
جمادیه در ادامه تصریح کرد: این مرکز در نخستین گام با برگزاری کارگاه‌های نقاشی، سفالگری، نقد ادبی و موسیقی به کودکان و نوجوانان دارای نیازهای ویژه خدمت‌رسانی خواهد کرد.
مدیرکل کانون استان در پایان با تشکر از عوامل اجرایی گشایش این مرکز در استان اظهار امیدواری کرد، کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه بتوانند همگام با سایر هم‌سالان خود از عدالت آموزشی یکسانی بهره‌مند شوند.
اجرای سرود با عنوان «ما همه باهم در کنار هم» از سوی دانش‌آموزان استثنایی مدرسه‌ی نوید، پخش کلیپ، شعرخوانی توسط عضو معلول، اجرای دل نوشته توسط عضو روشندل، برگزاری کارگاه نقاشی با عنوان نقش مهر توسط اعضای مراکز پنج‌گانه‌ی اردبیل با موضوع کودکان استثنایی و اهدای هدایای ویژه به اعضای فراگیر از برنامه‌های این مراسم بود.
نخستین مرکز فراگیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با حضور شفیع شفیعی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل، جمعی از مسوولان استانی، خانواده‌ها و دانش‌آموزان مدارس استثنایی در مرکز فرهنگی‌هنری شماره سه اردبیل واقع در شهرک سینا، خیابان مادر، پایین‌تر از مخابرات آغاز به کار کرد.