ضرورت توسعه فضاهای فرهنگی در استان قم

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر این که توسعه فضاهای فرهنگی در استان قم یک ضرورت است، گفت: شورای شهر حمایت خود را از اجرا و ساخت مراکز فرهنگی‌هنری از سوی کانون در استان قم اعلام می‌کند.

سیدمهدی مقیمی در گفت‌وگو با اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اشاره به این‌که مجتمع فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پس از مرکز آفرینش‌های فرهنگی‌هنری تهران، بزرگ‌ترین مجتمع فرهنگی‌هنری این کانون در سطح کشور برای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان استان است، اظهار کرد: شورای شهر قم در صورت وجود مشکلاتی نظیر عوارض ساختمانی و کاربری همکاری لازم را برای اجرای پروژه‌هایی از این دست انجام خواهد داد.
وی با ابراز تاسف نسبت به این که شهر پردیسان دارای کمبود فضای فرهنگی و کتابخانه است، گفت: انتظار می‌رود این پروژه بتواند به خوبی این کمبودها را پوشش دهد. اما توسعه فضاهای فرهنگی در استان قم یک ضرورت است.
این عضو شورای شهر قم با اشاره به این که تنها مرکز آموزشی برای کودکان در مسجد و کانون‌های بسیج محلات است، اظهار کرد: اجرای این طرح‌ها بسیار مفید و کارآمد برای مردمی است که نسبت به فعالیت‌های فرهنگی علاقه‌مند هستند.
مقیمی در پایان با بیان این‌که متولی اصلی در سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه مجتمع فرهنگی‌هنری قم، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است، خاطرنشان کرد: اما به دلیل این‌که این پروژه‌ها با حمایت و تاکید مقام معظم اجرایی می‌شوند در بسیاری موارد حمایت‌های سازمان‌ها برای پشتیبانی از اجرای پروژه را به همراه دارد.