کتاب برگزیده‌ی آثار رضوی با عنوان «آهوانه» رونمایی شد

کتاب برگزیده‌ی آثار رضوی جشنواره‌ی سیزدهم و چهاردهم با عنوان «آهوانه» هم‌زمان با افتتاح مجتمع فرهنگی‌هنری کانون قم رونمایی شد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این کتاب دو جلدی با عنوان «آهوانه» شامل آثار برگزیده و منتخب دو دوره از جشنواره‌ی رضوی است که در دو بخش«فرهنگی‌هنری» و «شعر و داستان» به چاپ رسید.
بخش «فرهنگی‌هنری» این کتاب شامل نشریه، کاردستی، قصه‌گویی، معرفی شخصیت، نقاشی و خوشنویسی و بخش «شعر و داستان» آن به داستان‌نویسی و شعرسرایی پرداخته است.
مدیرعامل کانون در سرآغاز این کتاب در یادداشتی آورده است: «معنویت و دل دادن به خالق و تبعیت و عشق به ائمه اطهار علیهم‌السلام وقتی با خلاقیت‌های ادبی و هنری کودکان همراه شود، زیبایی و جذابیت ویژه‌ای را در دیدگان ایجاد می‌کند. ایرانیان به دلیل وجود مضجع شریف و نورانی امام رضا (علیه‌السلام) در مشهد مقدس، با این امام رئوف، ‌انس دیرینه‌ای دارند و همین فرصت مغتنمی است که توانمندی‌های هنری و ادبی کودکان و نوجوانان در راستای دلبستگی و محبت آنان به اهل بیت علیهم‌السلام ظهور و بروز داشته باشد.»
لازم به توضیح است که صفحه‌آرایی و عکاسی این کتاب را علی خوش‌جام و طراحی روی جلد آن را جعفر ذهنی برعهده داشته است.
بخش «شعر و داستان» کتاب دو جلدی «آهوانه» در 113 صفحه برای گروه سنی «د» و بخش «فرهنگی‌هنری» آن در 317 صفحه به گروه سنی «اولیای تربیتی» اختصاص یافته است.
این رونمایی روز 29 آذر 1395 هم‌زمان با افتتاح مجتمع فرهنگی‌هنری کانون قم با حضور جمعی از مسوولان انجام شد.