از دبیر ستاد اقامه نماز کانون استان تقدیر شد

دبیر ستاد اقامه نماز استان با تقدیم تقدیر نامه از گسترش فعالیت های مربوط به فرهنگ مقدس نماز در کانون تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان آذربایجان شرقی در این لوح از زحمات رحیم شادی مسئول اقامه نماز کانون در جهت توسعه و ترویج فرهنگ مقدس نماز در محیط اداره تقدیر شده است.

این لوح در دومین اجلاس ستاد اقامه نماز استان که با حضور حضرت آیت ا... مجتهد شبستری نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه معزز تبریز، جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، ضیایی رییس ستاد اقامه نماز استان، اعضای شورای اداری و مسئولین و دبیران ستاد اقامه نماز دستگاه‌های مختلف استان حضور داشتند به رحیم شادی مسئول ستاد اقامه نماز کانون استاد تقدیم شد.

دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی در این اجلاس اظهار داشت: نماز فریضه‌ای است که خداوند متعال آن را مقدمه پذیرش سایر اعمال معرفی کرده و بدون آن بقیه کارها نیز عبث و بیهوده است.
وی با قدردانی از ستاد اقامه نماز استان و همه نهادهایی که وظیفه استقرار و اقامه این فریضه الهی را دارند، گفت: وظیفه مسوولان به عنوان خادمان مردم، تشویق و ترغیب کارکنان دستگاه‌ها و به تبع آن مردم به اقامه نماز و فراهم کردن مقدمات این کار است.
در این اجلاس که با موضوع « تاثیر نماز برکاهش آسیب های اجتماعی برگزار شد » از مدیران و دبیران شوراهای اقامه نماز دستگاه‌های فعال در زمینه ترویج فرهنگ نماز قدردانی شد.