دست‌های مهربان روستا کاردستی ‌ساختند

برگزیدگان مسابقه استانی کاردستی با عنوان«همراه با دست‌های مهربان روستا» ویژه اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و شهری کانون آذربایجان‌غربی معرفی شدند.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مسابقه کاردستی که ویژه اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی و شهری استان آذربایجان‌غربی برگزار شد، پرستو زاهدی عضو کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 3 با اثر «مداد چوبی» و ابراهیم میرزایی عضو کتاب‌خانه سیار روستایی شماره پنج با اثر «تراکتور سفالی» به عنوان برگزیدگان این مسابقه در گروه سنی« ب» معرفی شدند.
در گروه سنی« ج» نیز، حدیث کلوانی با اثر«کلبه چوبی»، صهیب میرخانپور با اثر «کاردستی با سنگ‌ها» و پوریا باقری با اثر «جغدهای سنگی» سه عضو کتاب‌خانه سیار روستایی شماره یک، سهیل قاضی با اثر«گاری چوبی» و معین مهماندوست با اثر «ماشین با موم عسل» اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی شمار دو، فریاد قاسمی با اثر«گل»، مهسا عاقل با اثر «چکمه بافتنی» دو عضو کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 3 و عابد ولی‌زاده با اثر «کامیون کبریتی» و مبینا صادق‌پور با اثر «هزارپا» اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی شماره پنج، برگزیدگان این مسابقه استانی هستند.
عبدالباقی احمدوش عضو کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 3 با اثر«پارک چوبی» و زینب صالحی عضو کتاب‌خانه سیار روستایی شماره 4 با اثر «انسان و طبیعت» به عنوان برگزیدگان این مسابقه استانی در گروه سنی «د» انتخاب شدند.
از برگزیدگان این مسابقه استانی با اهدای لوح و جوایز تقدیر خواهد شد.
گفتنی است در فراخوان این مسابقه به تولید آثار خلاق از سوی اعضای کتاب‌خانه‌های سیار روستایی با استفاده از اشیای موجود در طبیعت (سنگ‌ها، چوب‌ها، ریشه‌ها، ساقه گندم و...) روستا با راهنمایی مربی اشاره شده بود.