مریم قاسمی عضو نوجوان کانون استان اردبیل تقدیر شد

مریم قاسمی عضو مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل در یازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان اردبیل، برگزیدگان یازدهمین جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا (ع) معرفی شد که در این میان عضو نوجوان مرکز یک کانون اردبیل افتخارآفرینی کرد.
این جشنواره در سه بخش بین‌الملل، ملی و ویژه برگزار شد که 387نامه به بخش بومی و136هزار و 319نامه به بخش ملی(کودکان، نوجوانان و بزرگ‌سالان) جشنواره یازدهم ارسال‌شده بود که علاوه بر نفرات برتر، تعدادی از نامه‌ها شایسته تقدیر اعلام شدند.
بر اساس این گزارش، مریم قاسمی عضو مرکز آفرینش‌های ادبی کانون در مرکز شماره‌ی یک اردبیل که زیر نظر یحیی یوسفی اصل مربی ادبی در این مسابقه‌ بین‌المللی شرکت کرده بود، شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.
این در حالی است که کانون پرورش فکری استان اردبیل با ارسال 150 اثر ادبی در این مسابقه شرکت کرده است.
گفتنی است، آثار برگزیده جشنواره یازدهم در کتابی با عنوان «نجوای دل» چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
اشاعه و ترویج فرهنگ نورانی و کمال آفرین رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره‌ی ائمه‌ی معصومین به‌ویژه امام رضا (ع) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی هنری درزمینه سیره، شخصیت و معارف حضرت امام رضا(ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر آن مهم‌ترین اهداف برگزاری جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) عنوان‌شده است.