معرفی آثار راه‌یافته به مسابقه‌ی دهمین جشنواره پویانمایی تهران

آثار راه‌یافته به دو بخش‌ مسابقه‌ی ایران و بین‌الملل دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از سوی هیأت انتخاب اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هیأت انتخاب دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران، 521 فیلم در بخش مسابقه ایران و 828 فیلم در بخش مسابقه بین‌الملل را بازبینی کرد.
بر این اساس، اسامی پویانمایی‌های‌ ایرانیِ راه یافته به بخش مسابقه ایران شامل آثار پویانمایی، بلند، دانشجویی، دینی و ارزش‌های انقلاب اسلامی و بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره شامل آثار پویانمایی و دانشجویی است.
هیئت انتخاب این دوره از جشنواره، در پایان 104 اثر پویانمایی، 4 اثر بلند، 17 اثر دانشجویی، 11 اثر دینی و 7 فیلم ارزش‌های انقلاب اسلامی راه یافته به بخش مسابقه ایران را معرفی کرد.
در عین حال، اسامی 18 فیلم‌ پویانمایی و 7 فیلم دانشجویی ایرانی و همچنین 91 پویانمایی و 29 اثر دانشجویی خارجی راه یافته به بخش مسابقه‌ بین‌الملل این جشنواره اعلام شد.
هیأت انتخاب این دوره از جشنواره را «وحید نصیریان»، «حسین شیخ‌الاسلامی»، «فرخ یکدانه»، «محمدامین همدانی»، «امیر مهران»، «سعادت رحیم‌زاده» و «غلامحسین کریمی‌دونا» تشکیل می‌دهند.
علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir اسامی آثار راه‌یافته به بخش مسابقه‌ی ایران و بین‌الملل را دریافت کنند.
دهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران از 15 تا 19 اسفند در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود.