«رویش»

هشتمین شماره‌ی فصلنامه داخلی «رویش» کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان پس از پشت سر گذاشتن هفت شماره به چاپ هشتم خود رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان، در شماره‌ی هشتم این فصلنامه مطالب گوناگون از جمله اخبار، افتتاح مرکز فرهنگی‌هنری شماره 4، اجرای دو طرح کانون مدرسه و کانون نمایش، رونمایی از 14 اقدام پژوهی، مصاحبه اختصاصی با صدیقه اسماعیل‌لو شاعر و نویسنده، معرفی کتاب و همچنین نقد کتاب، قصه‌گوی بین‌المللی کانون زنجان، فراخوان ها وآثار برگزیده اعضای مراکز کانون‌- مسابقه آفرینش آمده است.
تغذیه در سنین مدرسه، طرح یه ایده یک تجربه، اقدام پژوهی‌های کانون استان و کارگاه‌های خاص اجرای در مراکز به همراه بررسی و معرفی شش عنوان از کتاب‌های منتشر شده کانون در قالب طرح «یار مهربان»، از دیگر بخش‌های این نشریه هستند.
فصلنامه رویش یک فصلنامه داخلی است که به کلیه کانون‌های پرورش فکری در کشور و ادارات و سازمان‌ها و نهادها و دانشگاه‌ها در استان زنجان و مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان ارسال می‌شود و همچنین با موفقیت شماره هشتم خود را نیز به چاپ رسانید.