برگزیدگان ششمین دوسالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای کانون معرفی شدند

اسامی برگزیدگان ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی کانون در چهار بخش «نقاشی»، « خوشنویسی»، «سفال‌گری » و «عکاسی» برگزار شد و در مجموع 1696 اثر به دبیرخانه‌ی این جشنواره رسید.
بر اساس این گزارش، بیشتر آثار یعنی 1163 اثر رسیده به بخش «نقاشی» اختصاص دارد که از میان نقاشی‌های گروه سنی 4 تا 16 سال 20 اثر به عنوان برتر و 53 اثر شایسته‌ی تقدیر شناخته شد.
گروه داوری بخش «خوشنویسی» نیز از میان 283 اثر رسیده‌ی گروه سنی 7 تا 16 سال، 15 اثر را به عنوان برگزیده و 30 اثر را به عنوان شایسته‌ی تقدیر معرفی کردند.
برهمین اساس، رشته‌ی «سفال‌گری» با 150 اثر ارسالی مربوط به رده‌ی سنی 7 تا 16 سال به دبیرخانه 15 اثر برگزیده و 27 اثر هم شایسته‌ی تقدیر شد.
در عین حال در بخش «عکاسی» نیز از میان 100 اثر ارسالی گروه سنی 7 تا 16 سال 15 اثر برگزیده و 20 اثر شایسته تقدیر شناخته شد.
گفتنی است ششمین دو سالانه‌ی هنرهای تجسمی اعضای مراکز ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوع «آداب و رسوم سرزمین مادری من» برگزار شده بود.
اسامی برگزیدگان این دوسالانه نیز در پایگاه خبری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به نشانی اینترنتی www.kanoonnews.ir  منتشر شده است.
 

اسامی برگزیدگان و شایستگان تقدیر ششمین دوسالانه هنرهای تجسمی اعضای مراکز کانون